neanor.blogg.se

Detta är en fanfic om Larry och Neanor ( Niall och Eleanor)

Kapitel 3

Kategori: Allmänt

Harrys perspektiv
Jag vaknar av att det att det doftar nybakat i hela huset.. Jag sträcker på mig och följer doften ut till köket där Louis står och bakar. Vilket gör mig väldigt förvånad eftersom Louis inte brukar baka och när jag tänker efter så har han nog aldrig gjort det. I alla fall inte så här en helt vanlig morgon. Jag smyger mig fram och ställer mig bakom honom och viskar i hans öra.
- Good morning my love what are you doing?
Louis vänder sig genast med ett ryck och kramar mig hårt.
- Harry! Good morning darling I'm bake scones for us.
- Sounds great svarar jag skrattande samtidigt som jag sätter mig ner på en stol.
 
Jag tittar på Louis där han står i köket. Han är så jävla stilig. Jag ler för mig själv och tänker på¨den första gången vi sågs. Det var på toaletten på x-factor, Jag hade precis tvättat mina händer och när jag vände mig om för att gå så gick jag nästan rakt in i Louis
. Det var något speciellt med det ögonblicket, jag tittade up på Louis och det var som om någonting förändrades i mig. Jag kan inte riktigt förklara vad det var. Men det kändes så rätt.
 
- Harry? Harry!
Louis väcker mig i mina tankar.
- Yes what is it? frågar jag samtidigt som jag ler mot Louis.
- The scones are done.
 
 
 
 Vi pratar inte så mycket under frukostens gång. Men precis när vi ätit klart så knackar det på dörren. Det är Eleanor.
- Ready to go? frågar hon Louis där hon står i hallen.'

Jag har tänkt på hur jobbigt det måste vara för Louis. Att behöva gå hand i hand och kyssa någon man inte ens älskar. Fast ibland så får jag tanken att han kommer börja tycka om Eleanor jag vet att det är galenskap för jag vet att Louis inte skulle göra det men ibland så dyker tanken upp. Det är faktiskt ganska jobbigt för mig också att behöva se sn pojkvä umgås med en tjej på det gär viset.
 
 
Nialls perspektiv
Jag vaknar helt kallsvettig över drömmen om mig och Eleanor. Jag kliver upp för att göra frukost men när jag står där framför kylskåpet så känner jag mig inte sugen på något att äta och jag känner mig väldigt illamående..
Vänta nu? DU ''¨NIALL HORAN ÄR INTE HUNGRIG?''
Jag blir chockad över tanken på att jag inte är sugen på något att äta. Jag som älskar mat.. Nu känner jag mig inte ens sugen på en liten macka. Allt på grund av den där drömmen.
 Jag känner mig så frustrerad. Det är så typiskt att bli kär i en tjej som är helt omöjlig att få. Hon är Louis Beard och jag går och bli kär i henne helt plötsligt. Nja kanske inte helt plötsligt jag har alltid tyckt om Eleanor väldigt mycket.
Jag tror ingen har tänkt på det men jag har inte dejtat någon tjej på snart två år det vill säga lika länge som Modest fixade Eleanor till Louis.
Jag känner hur känslorna bubblar inom mig, Jag måste tala om till någon att jag gillar Eleanor... annars så kommer jag att sprängas. Bokstavligen jag lovar.
Jag skickar iväg ett sms till Liam.
''''I need to talk to you, Can I come over?''''
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • josefin lyktberg säger:

    mer mer mer mer mer!!!!! <3

    2013-06-20 | 22:49:11
  • Nöff säger:

    Jättebra! :)

    2013-06-23 | 22:39:14
  • w säger:

    MERA!

    2013-06-24 | 11:47:33
  • VHEV säger:

    Ååh va bra, skriv mer!

    2013-06-27 | 13:47:42
  • L säger:

    Kommer det att komma fler kapitel eller har du gett upp? Om du inte tänker skriva mer kan du ju säga det också, så vi slipper ha falska förhoppningar :P

    2013-07-03 | 13:02:48

Kommentera inlägget här: